004

Att jag aldrig kan hitta det jävla regnumret :)

Är helt slut efter jobbet som vanligt, har fan inget liv numera. Men vi hade fäst i bilen förut hahaha.

Pratade med chefen idag och det blir bara jobb i en vecka till och sen blir det bemanningen för min del. Dem var jätteledsna över att mista mig och jag kommer sakna dem, men va fan, ett städjobb liksom! Kändes dumt när hon ville anställa mig och så blev det såhär. Jag hade ju blivit fast anställd. Men det behövs inte nu! Kan alltid höra av mig om det går snett sa dem haha!

Takida imon då, fan va jag längtar (har dunkat på högsta volym nu :). Är så rädd att jag ska träffa vissa personer bara, vet ju inte riktigt hur jag ska reagera då. Jag vill ju vara på ett sätt men kommer vara på ett annat! I vilket fall blir det konsert, bärs och sen utgång :) Emme det var kul att prata med dig förut och imon syns vi!!!

Fan jag blev riktigt sugen på det där med Turkiet. Så det ska jag tänka över riktigt noga hehe. Vi hade ju så grymt kul. Det bästa och roligaste jag gjort i hela mitt liv. En sån resa vill jag vara med om många gånger igen och då finns det ju tillfällen till det.

Ola vännen, jag tänker på dig och har gjort det i två dagar nu. Igår var det fruktansvärt så jag kan bara tänkia mig hur det kändes för dig. Jag finns här hela tiden. Och det visste du tydligen haha!

Nä nu blir det till att ta med Nova till Ida, hon väntar la luffaren.

Sååååå avis på att jag inte kunde följa med till Danmark igår tjejer :(


image9

Finns här för dig vännen!

Kommentarer
Postat av: Frida

Miss u honey!

2007-09-28 @ 21:27:21
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0