Då var man också här!

Japp då kom jag också hit då för att skriva massa strunt :) Blev så sugen när så många andra har, det som kan vara lite dumt är att jag är ganska lat och glömsk när det kommer till att skriva blogg men jag ska verkligen försöka!

Vad händer då i mitt liv just nu?

jo...

I fredags var jag på arbetsintervju på Bohus. Dem har ca 300 anställda och det jag sökte var lokalvårdare. Det är lite svårt att beskriva hur jag kommer jobba för dem har så mycket men jag vet att jag kommer städa iaf. OM jag nu får det. Hon sa att hon skulle höra av sig och har inte gjort det hittils (klockan är iof. bara halv tolv) så nu börjar jag bli lite skeptisk. MEN det var ju dem som ville ha en ny, de e Patto som jobbar där och dem hade frågat honom och så rekomenderade han mig! Jaja vi får väl se hur det går.

I lördags var jag med Shibbie, Wiggi och Enya på rottis - utställning i Härryda. Alltid lika kul och jag verkligen äääälskar utställningar. Jag blev och är så jävla sugen på en liten bebis men jag vet vilket jäkla jobb det är. Men när jag såg Troya, Seppo och deras bebisar (Enya och Athena) så vet jag att det kommer bli fina hundar. Men jag har min Nova här hemma och en ny hund får det bli när jag flyttat och bildat egen "familj"

Det är så mycket som förändras om jag får jobbet. Vet inte om jag orkar plugga till januari eftersom jag vill kunna spara ihop pengar till allt det jag vill göra. Orka leva fattigt. Eftersom jag inte har någon så kommer jag aldrig ha råd att flytta om jag ska plugga...

Synd tjejer att jag inte kan hänga med till Danmark, det hade vart riktigt kul. Men jag hade redan bestämt att jag skulle åka antingen 25 eller 26 om jag inte får jobbet för då blir det inget alls. Men det kommer fler tåg, eller båtar kanske man ska säga haha!

Har vart och shoppat med Ida som fan, det är mest hon som shoppat men vi har fan vart på G hela veckan i audin :)

Have a nice day!!!

image1

Kommentarer
Postat av: Frida

Hallu gossi :) Grattis till jobbet! Grymt kul. Tjäna lite pengar! Så kan vi dra till danmark sen oxå, haha! Puss på dig!

2007-09-18 @ 16:39:19
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0