Hundkåte fan!

Precis som det låter. Min hund är kåt. Hon löper och vill ha en pojkvän mer än allt annat, nu har det tom gått så långt att hon piper efter dem när vi är ute. Shibbe var uppe hos oss en sväng med Enya så dem fick leka, men Nova den jäkla kissetorsten hade bara män i hövvet haha.

Detta har känts som en rätt lång dag faktiskt, även om den inte är slut än på ett tag. Jag har vart i mölndal, vart med shibbie och hemma hos emman och kewin.

By the way, jag fick jobbet :) *överlycklig*. "Chefen" ringde förut och sa att hon hade ett stort jobb på två veckor och hon hade hört att jag kunde hoppa in snabbt vilket jag kan så jag börjar redan imorgon. Så nu vet jag att jag har jobb två veckor framöver och sedan skulle hon se vart hon skulle placera mig, eller vi ska väl ta det gemensamt antar jag. Så imon blir det till att gå upp 05.30 eftersom jag börjar 07.00 och jag måste ta buss och spårvagn och sån shit. Känner mig lite nervös fast ändå inte, konstig känsla. Det värsta är att jag har så fruktansvärt ont i halsen och det hade vart en mardröm om jag blir sjuk nu, det får fan inte hända. Jag får kurera mig med massa c-vitamin hehe.

Och så var jag ju hemma hos kusin vitamin och hennes älskade bebis, Kewin. Alltså den ungen, han är heeeeeelt sjuuuukt underbar. Han är så glad hela tiden, gnäller inget och är helt gosig. Han var lite sjuk :( och då kan man ju tänka att dem är griniga, men nä, inte han haha! Han skrattade så fort jag tog honom och så höll han på i över en timma. Lille vännen :) Vilken tur Emman har haft!

image2

Titta va söt han är kewinpewin!!!!!!!! Jag dör på dem söta skorna haha. Och så hade han pyamasbyxor för han skulle precis äta gröt men så kom mamma och störde haha!

Skriver mer imon och berättar hur allt gått för nu ska jag maila till en annan rottismamma, kolla en stund på IDOL och sen är det Desperate Housewifes som gäller som jag längat efter svinlänge!!

Tjipp tjohej

Kommentarer
Postat av: EB

Tack ska du ha gumman. Vi får synas när jag kommer hem. Brun och läcker..haha...Kul att du ska jobba. Tjäna lite pengar, det behövs alltid.
I miss u..Puss!

2007-09-18 @ 21:35:01
URL: http://ebrandin.blogg.se
Postat av: Frida

Naaw, han e så söt!
Trist att jobbet e jobbigt, det e därför det heter jobb , haha! Skoja! Jag kan förstå hur det känns, jag är oxå van vid att jobb är krävande som fan, förutom detta jag har nu, världens softaste! Pusss & krya på dig gumman!

2007-09-21 @ 11:27:29
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0