Idaaaaaag!!!!!!

Takida snart, faaaaan va roligt. Nu har jag börjat ladda upp med musiken hehe och har några kalla på kylning. Så snart blir det duschen och sen ska man stå som vanligt 3 timmar och klia sig i huvet "va fan ska jag ha på mig" :)

Var med Linn och Marvin på elgiganten och media markt idag. Tänkte att jag skulle kolla lite på stadium eftersom dem har så mycket rea. Men det var nog den värsta kön jag någonsin sett. Den gick runt hela affären, löning... Så jag fick bara köpt lite brännskivor. Ska ta mig en shoppingdag snart också.

Ola ringde förut och undrade om jag ville köpa en bil. En Fiat Punto - 97 för 12.000:- Allt var utbytt och nytt och det fanns stereo och alla tillbehör kommer med. Låter jävligt bra men man ska ju ha råd också. Nu känner jag att det finns så mycket annat jag vill köpa. Men om jag bara skaffar bil kommer allt vara så mycket bättre. Men jag ska fundera på det iaf.

Småsyskon, vad ska man med dem till? Nu har Johanna snott min kamera och tagit slut på mitt puder (vilket var längesen men inget finns kvar) Och jag MÅSTE ha allt ikväll, jag blir galen snart.

"I was broken and alone, i wanna rest my bones, the sun is shining now but still im feeling cold" /Takida - Jaded

Takida - Reason to cry, grymt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0