Konsert och jobb!

Nu har allt börjat ordna upp sig och det är sååååå skönt. Hade en bra dag på jobbet idag trots städslit och att jag är som en zombie när jag kommer hem. Men jag har så jävla kul med Edina att jag glömmer så mycket annat.

Jag hade det verkligen skitkul idag, blev skrämd typ 5 gånger så jag nästan ramlade ihop och lurad och fan och hans moster. Igår lurade dem jävlarna mig med "Jossi kan du tända den här tändaren, det funkar ju inte" Jaja visst tänkte jag, det här fixar jag BZZZZZZZZZZZ och världens elchock i tummen som kändes i magen, benen och ansiktet HAHA! Usch då skäms man ;)

 Jag har ju gått och velat fram och tillbaka men igår fixade jag papper som jag ska skicka till polisen för att få belastningsutdrag och idag ringde jag bemanningsenheten och det kändes verkligen ljust. Hon jag pratade med sa att jag verkligen ringde i rättans tider för nu finns det mycket jobb pga alla förkylningar. Så när pappret kommer ringer jag och så bokar vi in ett möte :)

Efter mycket prat med alla (Tack mamma, Ida, Natta, Friday, Patto och Edina) så gör jag som jag tänkt. Slutar städa innan jag fått anställning och sen blir jag vikarie istället :) På Bohus är dem verkligen gulliga och det finns tusen olika jobb att välja mellan, problemet är att jag inte vill bli anställd ifall jag får jobb på fritids, då kan jag inte bara sluta helt plötsligt när dem har börjat räkna med mig. MEN Edina är antagligen själv en vecka till och jag hoppas att jag kan vara med henne nästa vecka med. Då blir det extra klirr i kassan och jag går därifrån med gott samvete! För er som läser kanske allt detta verkar komplicerat, och det är det också haha. Pratade med min ena chef och hon ville sätta mig nånstans i Mölndal så det inte ska bli så jobbigt för mig att komma fram och tillbaka men där finns dagligt städ dit dem inte behöver så många, sen finns specialen där jag är nu (fast inte hemstäd som jag hjälper Edina med) och då åker man runt och flänger vilket jag tycker verkar jobbigt, sen fanns det nåt i lackarebäck där man delar ut post och annat. Monika vill ju helst att jag bestämmer mig för hur jag ska göra tills på fredag för personalchefen vill prata om anställning, men samtidigt så fanns det månadsanställningar. Å herregud allt är en enda röra haha. Men jag gör det lätt för mig och jobbar bara kvar om jag kan vara med Edina på hemstäd som jag kan tills jag inte behövs eller tills bemanningen kontaktar mig för möte!

I övrigt ska jag och Ida på TAKIDA på Lördag och det ska bli så grymt jävla kul :) Var längesen jag var på konsert och jag verkligen älskar det, Takida är grymt bra också!! Den musiken har hjälpt mig många gånger genom många olika humör haha...

Nä nu saknar jag verkligen måååååånga kompisar, speciellt mina bulgariska jäntor :( Är sååå trist att jag inte kan följa med till Danmark *buhu*

Fritz, jag är på 004 nu, såååå störande för man ser alla andra nummer utan det man verkligen behöver, har sett alla fram till 015 men inte DEN jag behöver så de e kämpigt haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0