Grogga på

Just nu ligger jag med min andra fejk rom&cola bestående av koskenkorva och nån blaskig cola. Sprit som sprit :) Nu har mina lungor tömts ut då jag hade ett extremt behov av att prata igår, stackars Nattispattis fick inte en syl i vädret. Men så e de haha!

Fredag idag då, tredje dagen som jag är ledig. Usch jag orkar inte tänka på all litteratur jag behöver ha, valwebben bla bla bla bla bla bla.... Jag spyr! Nu är det helg!

Idag var jag med min trogna kamrat Frida och shoppade. En till jacka, t-shirt, pincett, nagelfil, fotfil, aceton, foundation. Lite plock helt enkelt, sådant som alltid funnits, som jag aldrig behövt tänka på men som jag nu måste köpa själv! Nu vill jag ha ett par snygga pumps med klack.

Gud vad jag älskar att åka buss. Käringar som kliver av med öppen gylf och visar hela bullen... MUMS!

Fuck off

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, det e ju alltid trevligt att åka kollektivt! Tack för shoppingen idag, mycket trevligt! SKÅL och kyss!

2008-04-18 @ 22:12:34
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0