Rundgång

Då var det fredag igen, och denna fredag fick en väldigt bra start.. Skratt från kl 9 och tre timmar framåt. Skjuts från stan rakt hem, ut med vovvarna (by the way så är jag hundvakt åt Biwi), möta upp Linn och gytta sig i solen i skogen med alla huliganer, ner till mamma, träffa en tjej jag ska låna böcker av, ner till affären och köpa mat, hem till mamma och gassa i solen lite till :)

Jag är fortfarande schizo, men så får det vara! Det blir så när man är fullvuxen och ska fatta alla beslut själv... Haha! Och Marvins kompis som tycker såååååå synd om mig för att jag inte har någon kille och klarar mig helt själv - "Jag tycker så synd om Jossi, hon är helt ensam utan kille och har en helt egen lägenhet och en hund, fan va duktig hon e, men jag tycker synd om henne" hahaha :) Nej nej nej jag klarar mig själv ;)

Nä nu ska jag ta med mig Biwi hem till MITT EGNA HEM och hämta min mobil som jag glömde för en massa herrans timmar och jag är tydligen väldigt eftertraktad :) haha!...

Kiss å bajs


Kommentarer
Postat av: Frida

TACK för hjälpen med Biwi! Så glad att allting gick bra oxå så man slipper och skämmas! Haha! Kyss på dig lover!

2008-04-28 @ 14:44:36
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0