sege as

Detta är en av dem bättre men samtidigt en av de värre helgerna på länge. Jag har vart trött konstant sen igår eftermiddag, hjälper inte vad jag än gör!

Har fått min sketläckra soffa som är helt underbar att sitta i. Besiktningen är klar och nu ska jag bara ner och hämta färgkartor på Förbo och beställa färg, sedan kan det börja målas och ännu ett steg närmare min drömlya :) Jag har aldrig känt mig så stolt och nöjd över något. Jag har fan gjort detta helt själv, det bästa jag någonsin gjort!

Mina pinglor Freda och Emelea tog på sig sina sexigaste underkläder och alkohol hem till mig i fredags och efter lite dricka och tjöt inledde vi våran orgie. När vi kände oss klara med varandra beslutade vi att fortsätta en blöt kväll på eget håll. Våran personliga taxidriver hämtade upp oss och natten nådde andra höjdpunkter! Det var roligt att ni kom tjejer :) (Roligast att vi nu även tänker likadant med kläder)

Jag träffade D. i helgen och det kändes kanon! Vi var som vanligt, om inte ännu bättre och jag vet att vi nu kan umgås precis som vi gjorde innan vilket gläder mig då jag saknat denna människan som jag trivs så bra med :) Vi har kommit överrens om villkoren och det känns inte annat än bra.

Härligt väder, dödstrött och en jävla massa läsning... Inte så roligt men det är bara att sätta igång. Min gangster lekte med F:s gangster förut så henne behöver jag inte tänka på iaf. hehe!

Bye bye äppelpaj

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack för i fredags bryyden. Otroligt anrik stavning på mitt namn med ;) Ha d fett. Puss

2008-04-14 @ 11:00:04
URL: http://privatlivoskitsnack.blogg.se
Postat av: Frida

Tack så mycket för i fredags! Mycket trevligt! Puss!

2008-04-14 @ 17:08:46
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0