Vuxenpoäng

Nu är jag mer "vuxen" har skaffat mig min egna lya :) Och den är sååååååå fin. Jag är så jävla glad och det är det bästa jag gjort i hela mitt liv. Jag älskar att komma hem till mitt egna hem och nu har jag börjat komma iording me.. Imon ska jag hämta soffan :) Fasen vad jag har längtat..

Nova trivs nog hon me. Det är ju tyst och lugnt och det är vi inte vana vid haha men det känns verkligen jättebra!

Ska sätta in lite kort någon dag. Blir inte att jag skriver så mycket, har ju ingen data hemma. Eventuellt skaffar jag mig en på lördag *hoppas hoppas*

Tack för all hjälp med flytten Frida, Wictor, Mamma, Linn, Jimmy och Ola - ni är verkligen guld värda för det! Utan er hade det inte gått...

Tråkit att jag inte skrivit nåt här, har redan hänt massa roligt :)

Imon är jag ledig GOTT!

Planen för imorgon:

  • 1 timmas promenix med Linn och hundarna
  • Åka till kållered och sola och handla
  • Hem, städa undan lite och göra käk
  • Invänta Jimmy och iväg till EM
  • Bygga ihop soffan och fixa sovrummet
  • EN KALL?!


Kommentarer
Postat av: Frida

Din lägenhet är verkligen hur fin som helst gumman! Mycket och tänka på nu men det hör bara till :) Puss

2008-04-04 @ 14:31:49
URL: http://friday88.blogg.se
Postat av: Emilia

Ser grymt mycket fram till grisafton i din pimp lya. Det var en mycket fin lägenhet du införskaffat måste jag erkänna. Puss

2008-04-04 @ 21:54:32
URL: http://privatlivoskitsnack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0