Captain Jack

Idag fyller Linn 23 år, grattis till dig syster :)

Sitter uppe hos L och M nu med en Irish Coffey i handen. Vi har käkat lasagne med go sallad och rulltårta mumsfillibabba. Eftersom det fortfarande är semestrar spelar det ingen roll om det är måndag, ledig som ledig hehe.

Vilket jävla pisseväder då, det har fan regnat konstant hela dagen. Det var så roligt att vara ute med Nova förut, först när vi går ut blinkar hon 20 miljarder gånger, hukar med huvet och tycker det är allmänt trist. Efter ett tag skiter hon fullständigt i om det regnar, springer runt som en idiot med sina jävla kottar (haha) och gräver, tittar på mig som om jag vore värsta tråkmånsen som inte springer runt.

Det blir inget Töreboda imon, alldeles för tråkigt väder. Inget kul att åka så långt för att sitta inne i ett hus mitt på landet med massa ongjävlar. Min släkt behöver space om man säger så!

Nu har jag tappat tråden helt men ska snart ut i rusket och hämta mitt sweetheart, hon är ensam hemma för en gång skull.

Ha de fett era små gnuer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0