Changes

Gud vad allt är förändrat :S Håller på och påpekar det hela tiden men jag är i chockstillestånd känner jag. Känns så konstigt att alla köper hus och lägenheter, blir med barn, hundar, utbildar sig mm. Tom jag själv är inräknad i den smeten :)

Sitter och lyssnar på gamla låtar. Herregud vilka minnen man får haha. Kommer igår när jag och Natta satt och lyssnade på Sarah Brightman, Cher, Celine Dion, Michael Jackson och Sandra :) Sarah Brightman gör riktigt fina låtar, det är dock inga låtar att lyssna på om man är lite deppig haha (Captain Nemo, Time to say goodbye).

Måste säga att jag har blivit ett fan av Heidi Klüm. Har sett en del Projekt Runway och hon är riktigt duktig och kan sin sak. Hon är rolig smart och snygg helt enkelt :)

Snart fyller jag år som sagt. Då blir det partaj som heter duga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0