Drama

Igår var kvällen fylld av drama, svek och besvikelse. Jag är en såndär som alltid känner på mig saker äckligt noga, jag vet hur folk tänker och vad dem vill. Ibland är det bra men ofta jobbigt. Igår var just en såndär synsk kväll, ville inte ha rätt men tyvär så hade jag det. Allt har gått bra det senaste men detta fick mig att deppa ihop igen! Så nu känner jag inte för att göra någonting, inget alls men jag vet att jag måste... Inget hjälper att sitta hemma och tycka synd om sig själv, vill inte ödsla min tid på det, men tyvär så har jag mycket tid över till sånt :(

Idag ska jag iaf. ut och det ska bli roligt. Jag är inte direkt rik så jag får se hur länge mitt visa-kort orkar vara med ;)

Fint väder idag och jag ska nog ta ut Nova en sväng snart. Och igår var Paula här och plåtade massa, hon har en svingrym kamera så självklart fick vi svingrymma bilder. Mammas dator eller henne kamera krånglade så det gick inte att lägga in bilderna så hon ska bränna ut bilderna och skicka på posten, men självklart hade vi bara en 700mb skiva och det var 1gig bilder så jag får nog vänta ett tag! Trist bara att hon ska komma just den dagen med sin underbara kamera när man är sleten as hell haha. Linn matchade så fint ihop med rex haha helt omedvetet, hon var alltså schäferklädd :P Ni ska få se bilderna så fort jag fått dem. By the way, måste se till att fixa hundvakt på ett par timmar, annars måste jag hem tidigt i vilket fall ikväll och det vill jag inte!

Och Jimmy den lille sparven har lämnat sin bil svinstökig och förväntar sig att det ska få plats med tre stora karlar och tre resväskor. Då måste JAG städa den och det har jag ingen lust med, det här ska han få fan för!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0