Fiskgratäng

Vill gratulera min nattis pattis och hennes boyfriend som ska köpa lägenhet. Dem är godkända av banken så nu väntar bara besked om den får lyan eller inte. Får väl hoppas på att det håller för detta par, resten av flytta-till-hus/lägenhet-paren har inte klarat sig.

080808 idag, 8 är mitt turnummer men jag tror inte på sån skit. 2008 är ett fittår och har det varat i 8 månader kommer det nog vara i ytterligare 4 för att man sedan skall hoppas på ett bättre 2009.

Sitter och fläskar i mig en god fiskgratäng, vill inte att den ska ta slut för den är så jävla god :)

Får se om det blir några öl idag kanske?! Behöver dränka mina "sorger" mohaha...

(så, nu var den uppäten, faaaaaaaaan också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0