Grattis till mig i efterskott

dagen innan födelsedagen gick jag och Linn ut.. Vi mötte upp Jimmy och Peder och roade oss :) Jag stötte på världens snyggaste vakt haha (tror jag) och han berättade dagen efter till Marvin hur besviken han var för jag inte lämnade mitt nummer haha ;) Det var en skitkul kväll/natt iaf.

Födelsedagskalas dagen efter och det var lite snurrigt på morgonen måste jag medge. Pengar och presenter och mat. Allt som ger mig uppmärksamhet är jag tacksam för haha!

Dagen efter var det fest och det var verkligen hur kul som helst. Kom massa folk, tyvär inte så många av ens egna vänner men en massa andra, Ida och Emme med pojkvän kikade in iaf.! Fick en jävla massa alkohol, presentkort på systemet och presentkort på Ikea. Vi drack bubbel och minglade till bra musik. Balltorps och Lindomefolk (till min stora förvåning) dök upp. Det blev dans och skratt hehe :) Se gick vi ut och det var minst lika skoj. Sen träffade jag på en kär vän :)

Två utekvällar helt gratis ;) Så ska det se ut....

Ska sätta in lite bilder när jag fått dem hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0