Jävla gnäll

Idag är det ju söndag den 3:e och jag vaknade upp i morse och trodde det var måndag, fick självklart stress. Hyran har inte dragits från mitt konto än och jag hoppas verkligen dem gör det imorgon, annars blir det att ringa för jag har nämligen autogiro.

Hade en riktigt rolig fredag. Mys uppe i skogen med massa folk. Kändes som man var tillbaka i tonåren när man alltid satt och grillade på sommaren. Först satt vi härligt och mysit på ett litet berg, tyvär blev det flygmyrinvadering så vi fick förflytta oss ner till gräset. Killarna blev för fulla för att ens tända på en brasa, vilket kanske var tur då det säkert är eldförbud. Rex och Nova var med och dem blev lyxbehandlade, riktigt härligt att kunna ta med hunden och parta med så mycket folk (hade nog inte gått så bra för ett halvår sen) alla kollade efter våra hundar utom vi själva i princip haha! Hon är go mitt lilla hjärta, gör inte så många knop men är vid min sida hela tiden. Jag skrattade så för hon var min kisskompis, när jag behövde pissa knallade hon med och var på upptäcksfärd, jag hade nån att prata med som dessutom inte gnällde att jag skulle skynda mig haha :)

Senare på kvällen/natten ville de flesta hem och söva, jag Linn och Marvin var på ett jävla humör så vi drog in till Nivå. Marvin står ju vakt där så gratis inträde är ju aldrig fel. Drack och dansade och jag blev bra på pickalurven. Tack älskade Ola som både lämnade och hämtade oss. Träffade lite Lindomepack som jag blev svinglad att se :)

Imorgon fyller Linn plockepinn år så då blir det kalas/fest. Lite god mat och alkohol och sen på tisdag kanske jag åker med till Töreboda, morbror med familj bor där men jag får se!

Fick kommentaren "klipp navelsträngen". ALDRIG säger jag då. Folk får helt enkelt lära sig att ringa mig vid rätt tillfälle ;)

Jo... Rubriken jävla gnäll hamnar på min tumme. Varenda jävla gång jag vart ute på krogen är jag skadad på nåt sätt. Är det inte köttskavsår så är det megastora blåmärken, rivmärken, knäckta tår... You name it. Denna gången har jag absolut ingen aning vad jag gjort men min tum(muskel?) är helt fucked up. Jeeeevlar vad ont det gör!

Hepåer era små sviskon

Kommentarer
Postat av: Emme

Nej jag var också helt slut i fredags, festade dock igår med några vänner från malmö..hoppas din helg varit bra iallafall. Vi kan la höras av så får vi bestämma något..Puss

2008-08-04 @ 00:02:32
URL: http://ebrandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0