Omega 3

Nu är bror på Magaluf och gottar sig den jäveln. Peder ringde igår och berättade hur jävla bra dem har det med 33 grader, strålande sol och en grym havsutsikt med massa lyxbåtar. Hade inte vart fel att vara där. Peder tyckte att min snuskit rika bror inte var snäll som inte bjöd med mig (han är inte rik och han är riktigt generös) haha, ja men så kan man inte få allt här i världen heller..

I fredags kom Linn hem till mig och vi satt och lyssnade på musik drack och tjötade som fan. Kändes så bra att vara på hemmaplan, blev inte trött nånting och annars brukar det svida i ögonen hos Linn. Hade bra högt på med musik och det hade jag medvetet. Måste testa grannarna lite. Jag är inte den som är högljudd annars men på helgen kan jag vilja dra till det en dag! Ingen har iaf. sagt nåt och jag har fortfarande blivit bemött med leenden.

Skulle egentligen träffat en gammal kompis Rickard igår men jag tyckte det var så jävla gött att bara gå runt i myskläder. Lagade en go chili con carne och mös i soffan med Nova. Blev lite irriterad på mig själv eftersom jag har klagat en del på att ingen vill göra nåt eller jobbar konstiga tider eller är med sina pojk/flickvänner eller söver. Nu när nån vill göra nåt så är jag för lat. Men det kan inte alltid passa. Dessutom skulle ha träffa lite kompisar inne i stan, då vill jag ha med mig nåt kvinnligt sällskap som man kan gå å pissa med och annat haha!

Kom precis gråtande hem från kållered, jag vill SHOPPA! Jag får panik i alla affärer, jag vill ha ALLT och helt plötligt är jag i akut behov av det mesta. Nu har jag stress inför när jag ska bjuda hem släkten på min födelsedag, växterna i fönstret har dött ut, gardinerna är fula, väggarna är tråkiga etc. Om jag kanske ska hinna måla innan allt folk ska komma? Ingen idé att jag säger så iof. jimmy måste komma hem innan jag kan beställa färg från hans jobb och så måste jag ringa förbo så dem kommer upp och "godkänner" det jag hittils målat innan jag får mer färg, och sen ska jag vänta på den färgen. Det är faktiskt höst och vinterpyssel.

Köpte iaf. Omega 3 tabletter, får väl se om det är så jävla bra. Det står att håret växer mer och naglarna blir hårdare. Men det är ju inte som så att kroppen säger till tabletterna att endast håret på huvet ska växa mer, då kommer allt göra det och jag vill inte vara full av lö överallt haha. Så idag ska jag klippa mig och färga håret me, niiice.

Nu ska jag få mig en välbehövlig kaffe

So long fuckers

Kommentarer
Postat av: Emme

Hej min kaffedrickande vän! Allt bra med dig? Om du inte har för dig något i veckan så får vi ta en sväng in till stan nu under kalaset...Puss

2008-08-10 @ 19:31:10
URL: http://ebrandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0