Ordning och reda

Idag har jag vart duktig som fan. Mina döda växter är utbytta mot vackra levande ståtliga gröna ting som står så vackert i mina fönster. Jag har även bytt storarumsbord igen.. Klarar inte av fult bokträ (givetvis fejk), det gav en svag gul ton och jag tycker inte om gult mer än i kläder. Så nu är det brunsvarta tillbaka igen och jag kommer få fnatt på att allt damm kommer synas direkt jag tagit bort det men så får det bli. Jag var även jävkligt modern idag och köpte några lime och citroner och la i en genomskinlig vas :) Så käckt! Å så fixade jag lite på balkongen me.

Idag ska ni få se lite bilder faktiskt :) Nån dag ska jag lägga upp bilder från hela lägenheten!

Imon blir det nog en sväng till IKEA, måste ha in ljus i storarummet, blir tokig när det är sådär halvmörkt.

Och idag skulle jag sätta in annons på min studentlitteratur och få lite extra skrammel men då kostar ju fan det att annonsera och jag vill inte betala haha.. Jag åker till skolan när den öppnat bara och sätter upp en lapp, väntar 20 min och är av med böckerna samma dag!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0