Personlig assistent

Jimmy sa idag att han sagt till Mia om jobb åt mig. Hon har tydligen bra kontakt med ena kontaktpersonen och det lät som att jag kan få jobb. Sånna yrken söker alltid folk, man svarar på annons efter annons men får inget  svar så man behöver till stor del kontakter. Då kan ju Mia berätta direkt om hur jag är. Det var ju så jag fick jobb på Bohus, Patto berättade om mig och jag fick sedan ringa upp och boka tid till intervju :)

Personlig assistent hade nog vart bra för mig, oregelbundna tider, förhoppningsvis mycke nätter och chans till övertid. Jag vill ju köpa bil och massa massa grejer till min apartment, en utomlandstripp nästa sommar minst två veckor hade inte heller skadat.

Var uppe hos Linn igår igen. Körde in killarna till stan och gick upp till sis för hon satt helt själv. Det var helt oskyldigt utan alkohol (för min del) och hem vid hyfsat god tid. Gick faktiskt till mamsen och söv, det kom värsta skyfallet och mor bor närmre. Ville ha lite hundlyx och slippa gå ut på morgonen me hehe!

Om jag kanske skulle se till att måla innan jag bjuder hem fler folk kanske?

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0