Roligt!

Jag hade en riktigt rolig fredagskväll. Började fixa iordning mig och jag hade en riktigt bra sminkdag haha. Hoppade på bussen med en öl i handen och mötte sedan upp E på tåget in till city. Där mötte vi sillen som stod och väntade på drottningtorget. Vidare till Olskroken till en mysig liten krog och vi högg in på maten direkt. Beställde en go husets hamburgare och öl, trist bara att man blir så satans mätt! Vi drack och tjötade och det var riktigt roligt att fråga "Vad har hänt de senaste då" - annars kan det kännas konstigt men nu var det riktigt roligt, vi höll igång samtalsämnen hela tiden om man säger så. Öl efter öl och sen kom Isabelle och Frida me, då blev det dans och sång och jag är fortfarande hes haha.. Emme du har en trevlig pojkvän måste jag säga :) Vidare in till stan där jag var på vääääärldens partyhumör fast ingen annan. Det blev iaf. en till öl på Rose N Crown, den mättade lite men en till hade jag behövt haha ;) Så snart ska jag på dejt me, hade glömt av att vi bestämde det men när shibbie frågade om jag skulle på dejt kom jag ihåg haha... Min ängel till vän, Ola kom och hämtade mig och var bara gullig som vanligt, tänk om jag inte haft honom! Kom hem, rökte ännu mer med Ola och sen ut med Nova som blev överlycklig, självklart var hon tvungen att lägga värsta diffen nästan vid gångbanan :S

Tack för en rolig kväll. Snart är det min tur :)

Selma är här, lilla lilla selma. Som jag saknat henne! Dessvärre har hon löss över hela sig, så stora att man ser dem krypa och så ser det ut som en stor tumör vuxit ut på magen, i sånna fall är det en juvertumör :( Vad gör man då liksom? Trist bara att morsan sa upp försäkringen för länge sen och det tar väl två månader innan den börjar verka! Så idag blir det skönhetsbehandling för det röa fanskapet; bada, klippa klor, rensa öron, och klippning för hon ser ut som ett litet troll haha :) Tror ni Nova blev glad att ha tillbaka hennes mamma? svar JA.

Så igår var det segt. Kollade på Madonna hela kvällen och somnade hos mami.

Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0