A bad night sleep

Inatt sov jag lika dåligt som en jude i warsava. Blev inte trött på kvällen, la mig sent, kunde inte somna, vaknade 30 gånger under natten och gick upp när det fortfarande var mörkt.. Jag har vart som ett ras halva dagen och känner mig lite bättre nu. Känns som att jag ligger i koma, fast att jag är vaken. Dålig jämförelse kanske då man ligger i koma är man definitivt inte vaken. Men... man ligger still och kan inget göra! Samma här tyvär :(

Jag hade en rolig fredag med brorsan och hans kompisar (en del mina me ;)) Oplanerad utgång som blev riktigt bra. Träffade massa roligt folk och dansade mycket! Men som vanligt är man hemma alldeles för sent och går upp efter onormalt få timmar. Sen är hela dagen förstörd och man sitter som ett ras med spruckna läppar, svullna ögon, whiskyröst och törstig som ett svin.

Har julpyntat lite idag men känner mig sjukt missnöjd. Har inte dem grejerna jag vill ha :( Det enda fina är väl kransen på dörren! Men så är det, man kan inte vara bäst på allt! Dessutom är det stökigt och smutsigt och jag får fan inte tummen ur röven och städar...

B l o s s a       b l o s s a      b l o s s a     Glöggen heter Blossa!

"barnvakt" nu... Jag som bara vill sova!

Kommentarer
Postat av: Linn

Han ser inte klok ut:) å det kortet måste du visa mig.. Kan dogzen träffas nu el blojdar Nova fortfarande? om det går så kan vi kanske ta ut dom i mon.. jag ringer sen eller tomorrow. bye bye Geswister (tror syster stavas så på tyska) he he

2008-12-01 @ 18:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0