Allt färre!




En kvinnas hjärta är ett hav fyllt med djupa hemligheter.



skriver allt färre inlägg här på min blogg men det har sin orsak, mina brillor har inte kommit än så jag kan inte ägna så mycket tid åt vit bakrund med svart text. Ögonen värker och jag får kisa tills jag till slut får ont i huvudet. Men snart så!

Kom nyss in efter en promenad med Nova. Vet inte vad jag sysslade med men jag gick kringelikrok vägar haha.. Istället för att ta en specifik runda.. Hmm men hunden kom ut iaf. USCH vad jag hatar att gå ut i detta vädret, det är så sjukt deppigt. Grått, smutsigt, fuktigt, kallt och svart. Nä fy farao! Nova kände sig nog inte nöjd med att vi var ute såpass lite, hon ville nog sprungit mer så jag gav hennes aktiveringsboll med två köttbullar i som hon kämpar med just nu :) Dumt bara att den är sönder, nu får hon ut köttbullarna på 20 min. Annars kan hon ligga i flera timmar och sen är hon helt slut. Får skriva upp det på listan till allt det jag ska köpa på MyDog.

Snart ska vi på julfirande uppe på fritids för Razmus, det årliga ;) Razmus och en klasskompis till honom ska tydligen läsa upp en hel saga, får se hur det går hehe.. Så söta!

Jag har även pratat med Busthers nya ägare som verkar KANON! Tror han får utlopp för all sin egergi på rätt sätt och dessutom har han en riesentik som kan leka alla stenhårda lekar med honom från samma kennel. Hon tränar en del i bruks trots att han är väldigt svår, dem cyklar och simmar ofta och hon verkar gullig helt igenom. Hon skickade med massor med kort och han har blivit riktigt stor, det hövvet asså :)












Kommentarer
Postat av: Linn

Fan va kul och se nya bilder på Busther, Han är så otroligt vacker. Fan vad man saknar honnom,lille stuttisen! Han e stora killen nu,

2008-12-18 @ 21:55:01
Postat av: Frida

Hej hjärtat.. :) Söt du e..

2008-12-18 @ 22:11:28
URL: http://friday88.blogg.se/
Postat av: Frida

Faan , mina kommentarer publiceras inte, va e det för fel. Skulle bara säga att du e jävligt söt hjärtat!

2008-12-18 @ 22:12:43
URL: http://friday88.blogg.se/
Postat av: Paula

Söta Göbbels!! :D :D Skönt att läsa att han har det bra, killen!

Vinterhälsningar från norge!

2008-12-26 @ 15:26:06
URL: http://www.metrobloggen.se/kamphund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0