Brillor

På min synundersökning idag visade det sig att jag hade synfel. Jag är översynt med plus nånting så jag ska ha glasögon på när jag läser, sitter vid datorn och kollar tv. Nu får vi verkligen hoppas att huvudvärk och illamående försvinner. Haha välkommen till glasögonormklubben! Tur för mig att jag kan tycka att det är riktigt snyggt med brillor då :)

Såg nyss på Greys, fan va bra det var! Och samtidigt låg jag och Nova och mös som två tokar i soffan. Hon brukar inte gilla att ligga så nära så länge, hon blir genomsvett och får ett ryck och hoppar ner. Men ikväll gosade hon in hela huvudet på min hals samtidigt som hon låg på rygg! Så svårt att förklara, försökte få kort men det var för mörkt. Jag blir så glad av sådana tillfällen för det är inte så ofta. Självklart ligger vi och gosar men inte så länge och idag var hon verkligen speciell. Min flicka, helt underbar!

"Jeremy Darling" i Dirty Sexy Money är just, dirty och sexy haha. Det är nånting jag gillar hos honom samtidigt som jag retar mig något fruktansvärt!

Hoppas på att somna ordentligt inatt, håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://sophiawithph.blogg.se

2008-12-11 @ 14:45:39
Postat av: Linn

Halloj, Då hade du rätt med synen, alltid

tråkigt när det blir så, men samtidigt är det ju skönt att veta varifrån huvudvärken och illamåendet kommer i från hela tiden, Det är inte så farligt när det bara är läsisar du behöver... Du får köpa

dig ett par riktigt sexiga brillor:) kram

2008-12-11 @ 19:24:18
Postat av: Frida

Du kommer bli riktigt sexig i brillor hjärtat! :) Jag måste få låna dom när jag ska se ordentlig ut, hihi! Kärlek!

2008-12-11 @ 22:55:53
URL: http://friday88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0