Drastiskt

Ja ibland får man ta till drastiska åtgärder. Jag har haft allvarliga sömnsvårigheter sen i sommras, vet inte när det går över men jag hoppas verkligen att jag kan bli mig själv snart igen och somna direkt jag går och lägger mig i stort sett. Så imorse blev jag så förbannad på mig själv för att jag snoozat så många gånger och mina ögon fortfarande var ihopklistrade att jag gav mig själv en smäll på käften. Det var nog det värsta jag gjort på länge men jag gick upp efter det iaf. haha! Det är en av många saker som gör det svårt för mig att bo helt själv. Komma upp på mornarna! När jag bodde hemma var det livat från 6.30 varje vardag och den som inte vaknade av det måste ha käkat fludder. Då kunde jag be morsan komma in och väcka mig, visst jag sket väl i det men hon störde mig ändå. Tände lampan, öppnade dörren, drog i täcket osv. NU när jag bor här kan jag ju inte be någon göra detta. Okej jag kan be att någon ringer mig men det är inte svårt att klicka bort ljudet!

Förut kom det en sån där påträngande, enveten tår i ögat som jag inte hade räknat med. På nåt jävla sätt kom jag att tänka på Rickard och när vi stod och lagade mat. På alla hans sjuka miner och när han gjorde sig till när han provsmakade haha. Han såg så jävla sjuk ut :) Jag fick upp bilden i hjärnan precis som att vi stod där i nuet. Och där sved det till rätt rejält. Jag har varit riktigt förbannad på honom idag, riktigt riktigt förbannad. Snart kan jag inte hålla mig mer och kommer ringa honom, eller skicka sms. Svarar han inte får han skylla sig själv, jag kommer inte vara svag så länge till.

Oh just det ja. Blev så sjukt chockad häromdagen. Frida taggade några bilder på mig på facebook från Bulgarien. Trodde det var hon som la upp bilder innan jag kollade ordentligt. Nä då taggade hon bilder som Vasko lagt upp. Då har han lagt upp bilder på oss två som är tagna med min kamera. Massor med bilder och ett av pusskorten HAHA! Varför då undrar jag? Tyckte det var lite roligt... :) Jävla facebooktorsk som man blivit haha!

Imon ska jag och kolla min syn!

God inte natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0