Gottekväll med spel, dricka och god mat!

Igår var jag hemma hos storasyster Linn med hennes två väninnor Nattis och Mia. Pga av lågkonjunkturen ;) så blir det lite knapert med julklappspengar till folk i år så tjejerna hade sagt att dem skulle göra en god middag ihop istället och då blev även jag inbjuden eftersom jag och Linn tidigt bestämde att det inte blir några julklappar till varandra denna jul. Det blev en riktig fläskmåltid och gott som tusan var det, efter maten spelade vi ett skitroligt spel, kommer inte ihåg vad det heter nu men man gör massa charader så att säga! Vi skulle åkt till kråkan men istället blev det valand. Jävlar va skoj vi hade, tyvär följde inte Linn med men vi hade roligt ändå. Dansade från att vi kom till att vi gick och det var riktigt bra musik, så där svängdes det allt på våra stjärtar ;)


         



har det blivit slappt men jag är inte sugen på annat ändå så det passar mig bra. Var ute en timma med vovvarna och Linn och höll på att förfrysa, men ingen var mer nöjd än Nova. Nästan direkt när vi kom in slängde hon sig i sängen och däckade direkt. Men först fick jag tvätta av henne bajs som hon hade på hela halsen, något som jag inte hade märkt så det var sådär intorkat och gott. Hon nosar fortfarande och jag är lycklig att få ha henne brevid mig en lugn lördag!

Jag har börjat tycka om Harry Potter *öööhum, vaaa?* tro det eller ej :) Det har visats två bakishelger i rad nu så jag ska nog ta och beställa allihop, blev riktigt arg för jag missade en timma förut haha, jag som hade sett fram emot att få gotta ner mig till lite Potter ;)

Låttips: Lady GaGa - Christmas Tree
Boktips: The Dirt: Bekännelser från Mötley Crue
                Iskallt och stenhårt

Kommentarer
Postat av: EB

Harry Potter is the shit..!

Trodde inte att du levde längre...

2008-12-21 @ 17:27:00
URL: http://ebrandin.blogg.se/
Postat av: Linn

Tack själv det var en riktigt trevlig kväll,

fan att du och jag förlorade mot nattis och mia

nästa gång vi spelar så ska vi allt vinna ha ha ha

ja det var synd där med utgången, men med den huvud värken hade jag aldrig pallat nattklubbsmusik, och dansa...det blir säkert utgång nu i juldagarna...

nu ska vi käka gott gott, vi höres i mon kram

2008-12-22 @ 20:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0