GRATTIS MITT HJÄRTA!

Pga av min syn så klarar jag inte att sitta vid datorn längre tider, och speciellt inte att skriva. Jag har vart och provat ut bågar och på onsdag eventuellt görs en beställning, eller om dem redan är klara och då är jag back in the game igen :)

Nova mitt sweetheart fyllde 3 på lucia så nu är hon stora tösen :) Linn sa till mig att: Jadu Jossi nu kan du aldrig mer säga att hon är unghund, och om hon gör några hyss så är det unghundsfasoner... Vaaaaa? Så konstigt haha, hon har ju vart bäbis och unghund i 3 år nu. Men men nu är hon vuxen iaf. måste säga att det är skönt. Jag vet vart jag har henne och hon är stabil. Måste säga att hon blivit vääääldigt gosig me, undrar om det har med hennes nyss 3 fyllda år att göra?

Kom nyss in efter att ha vart ute i nästan 1½ timma. Känns riktigt gott. Rexen och Linn var också med och vi var i skogen och kastade miljarder med kottar och pinnar!

Helgen var väldigt mysig och i fredags hade jag "glöggafton" här hemma haha med en del av familjen. Och som vanligt har vi inget tidshyffs så vi la oss vid 6 på morgonen! Och jag var så jäkla nöjd för att jag äntligen fått på benen på min tv-bänk.

CHIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0