Hon är flickan

Tomas Ledin, fan va go den låten är! :) Riktig sommarkänsla får jag!

Frida kom hit efter jobbet. Var riktigt trevligt att bara sitta och tjöta! Blir ju inte att man träffas allt för ofta då alla har fullt upp med sitt. Men jag känner att det inte räcker att bara träffas några timmar, tjötet tar aldrig slut haha :) Har saknat dig vännen! Syns snart igen :)

Under ett bra tag har jag  haft ont i huvudet, varit yr och mått illa. Tror det är något med synen så jag måste ta tag i det och kolla upp det nu. Känns som att jag åkt med Stena Danica varje dag.

Fick precis ett mess av Linn att ficklampemannen var i skogen idag igen. Och nu var han verkligen ute efter att skrämmas, sjuka människa. Synd att hon stod där själv. Sist han var där var vi iaf. två och hade båda hundarna med oss. Nova taggade till riktigt ordentligt och skällde ut honom efter notor, jag pratade med honom men han svarade inte så han vill vara hemlig på nåt konstigt sätt. Usch bara det inte händer något.

Britney Spears - Out from under

Måste fixa så jag kan lägga in lite videoklipp här inne. Har så många bra på Nova hjärtat :) Blir ju lite mer inlevelse när man får se bilder och filmer istället för bara ord. Jag menar, en bild säger mer än tusen ord, eller hur?!

På lördag fyller älskling 3 år och jag tänkte att hon skulle få en hel pizza (barnpizza då för hon är ju allt min lilla bebis haha). Tror ni hon blir glad eller vad? Men schh, säg inget ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hihi! fan vad go du e hjärtat! Vi får ta lite sånt här snack mycket oftare, typ minst 1 gång i veckan iaf, haha! :) Love you babe!

2008-12-08 @ 21:55:56
URL: http://friday88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0