Los helgos

Det har varit en mycket intressant helg och jag har haft väldigt roligt. I fredags var inget planerat och jag verkligen levde efter mitt motto. Efter en dag på bla Ikea och lite mathandling gick jag hem och fixade hunden och gick till mamma. Drack massor med god glögg *mmmm i löööööv glögg* - jag blir verkligen lycklig att känna doften! Hade köpt julöl me och medan vi satt och gottade oss tänkte vi att vi skulle ta en spontankväll ute. Ringde bror och syster men båda var upptagna så det blev bara jag och mor. Vi åkte till Linnégatan och drog in till Karlssons Garage, mysig stämning och massa mor och dotter prat ;). Vi satt där ett tag och tänkte att vi skulle ta sista ölen i mölndal, vi kom dit och det var fan heeeeelt tomt. Pinsamt värre gick vi ut med svansen mellan benen. Morsan tröttnade och ville hem medan jag hade fått nys om att Mia satt på pontan. Träffade på F och vi gick upp tillsammans. Tog en öl där men sedan kände jag och Mia att dansskorna var på så vi åkte in till Linn och Marvin som var på Nivå. Där blev jag chockad minut efter minut haha.. Rätt kasst med folk men jag var ju med goingarna så det gjorde inget. Mia tog en del bilder som jag ska sätta in när jag fått alla, med den nya sony ericsson mobilen! Grym kamera säger jag bara!

Igår var jag med Ida och bara tog det lugnt. Vi åkte och hälsade på en kompis till henne och Nova fick följa med, ingen blir gladade än henne! Var ju trött hela dagen eftersom jag kom hem 6 på morran, inte så värst bakfull, bara trött. Så igår när jag kom hem slängde jag mig i sängen, den njutningen :) Finns inget goare när man är svintrött än att krypa ner i sängen och gotta in sig i duntäcket! Det var trevligt.

Idag är det städning på schemat men jag ska ju pausa var 5:e minut haha. Har väl hållt på flera timmar och är halvklar. Och jag som kanske ska träffa F, det får bli ett snabbt hej senare ikväll i sånna fall. Nä nu måste jag fortsätta för jag ska se Greys Anatomy snart :)

Städa städa varje freda å så varje juuuul, det tycker jag e kuuuul. Men inte möda på en lörda för det verkar skumt, det tycker jag e dumt!

Glad 2:a advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0