Mixat

Satt och skrev ett svinlångt inlägg som försvann när sidan uppdaterades så jag blev sur och har inte skrivit mer haha.. Får väl se om tankarna kommer upp igen nån dag.

Igår blev det en spontan utekväll. Jag kom hem, tog mig en riktig långdusch och tänkte bara lägga mig i soffan och glo på tv men så blev inte fallet. Linn hade ringt som en galning medan jag stod i duschen, Nivå :) Jag kunde inte tacka nej till förslaget, jag menar vem går inte ut och har skoj med dem bästa än att ligga hemma och deppa ihop? Jag hade riiiiiktigt skoj iaf och är glad att jag hängde med, va roligt att Emme kom in också till vårat "lilla gäng".

Var nyss med Natta och tittade på hennes nya häst. En riktig söting, tyken som fan men riktigt fin. En 1 åring. Och Carros nya lilla, helt ljuvlig. Hon påminde så mycket om Soldan! Fick äntligen se hur hon och Mattias bor och det var en riktigt söt liten lägenhet :)

Jag älskar min nya filt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0