The Queen

Gårdagens kväll spenderades på The Queen med syster-Mickan vilket var mycket trevligt. Öl, vin och cider för 25:- och ingen var lyckligare än jag. 3 glas vin slank ner och sen fick jag med mig Mickan hem mohaha. Där fortsatte myset med toblerone och prat och sedan somnade vi så gott. Alltid lika trevligt med spontana "utekvällar" där man inte behöver göra sig till. Ett par jeans, ett linne och en stor kofta samt lite mascara och man är fulländad :) - Vi ska kanske bli sambos och jag ber verkligen till gud att det blir så, tänk va kul!

Jag ska skriva upp en annan rolig berättelse som handlar om när jag och Linn åkte polisbil (buss) på juldagen :)

Nu ska vi ut och röka!

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0