Ung man hängd

Våga älska

En stor tragedi för vårat lilla Balltorp. På lucianatten hängde sig en ung man i 18 års åldern uppe vid Balltorpsskolan och han hittades på söndagsmorgonen runt 10- tiden. Polisen meddelade att det inte var ett mord utan självvalt. Det var uppe vid gungorna mitt på skolgården. Jag visste vem han var men kände inte honom, däremot känner jag familjen och jag sörjer verkligen med hans flickvän :( Jag tackar gudarna att jag inte fick se det, jag hade turen att någon hann dit innan mig. Jag tog "morgon"rundan med Nova där 2 timmar senare :S Tyvär är det ju jobbigt för henne just nu men hon är vuxen, tur var väl det så inget barn fick bevittna det hemska (det var min lillebrors kompis mormor) Det som känns så hemskt är att jag kom hem rätt sent den natten, helt ovetandes om att det hängde en kille 30 meter ifrån.

Nä fy så fruktansvärt hemskt. Jag kan inte förstå den psykiska smärtan om man är 18 år gammal och hänger sig. Detta sätter igång en massa tankar! Nyss när jag var ute med Nova gick jag förbi och såg att det var tänt en massa ljus. Kunde inte bara gå därifrån utan gick dit och tittade och det var så vackert. Så otroligt sorgligt, och det kändes inte kul att se alla dessa ljus för en så ung kille. Tänkte jag ska gå dit imorgon och tända ett ljus från mig och Nova.  Det är nog inte så många som vet om detta heller. Hade det vart min pojkvän, son, bror, kusin, kompis så hade jag uppskattat om allmänheten hade brytt sig!


Mailade med Busthers nya matte idag och hon skickade bilder på honom. Gud jag fick nästan tårar i ögonen, var ju så längesen jag såg den lille krabaten och saknar honom otroligt mycket. Kommer aldrig glömma den knäppskallen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det han Philip?? :|

2008-12-16 @ 00:49:07
Postat av: Jossi

Ja det stämmer :(

2008-12-16 @ 23:32:46
URL: http://jossigossi.blogg.se/
Postat av: Anonym

hörde allt som hade hänt beklagar verkligen .:( fick veta dedt av min kompis han va granne med han ..:/

2008-12-20 @ 20:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0