Utmanad igen :)

EN TILL UTMANING

Tre saker som skrämmer mig


*Ficklampemannen
*Myror
*Ovetskap


Tre personer som får mig att skratta


*Morfar
*Nova
*Christine (hon i tv-serien)

Tre saker jag älskar


*Mamma
*Mat
*Havet

Tre saker jag hatar


*Separationer
*Sjukdomar
*Lögnare

Tre saker jag inte förstår


*Varför R stack
*Hur man kan mörda någon
*Matematik

Tre saker som finns på mitt skrivbord


*Ljus
*Försvarets hudsalva
*Brännskivor

Tre saker jag gör just nu


*Sitter i soffan
*Tänker på allt
*Lyssnar på min sovande vovve

Tre saker jag vill göra innan jag dör


*Resa till USA
*Gifta mig
*Bli gravid


 Tre saker jag kan göra

fast bara om ja vill..

*
Kongo
*Vinprovar-Bengt
*Kliva upp på morgonen

Tre saker jag tycker du ska lyssna på


*Din inre röst
*Guns N' Roses
*Din mamma

Tre saker jag skulle vilja lära mig


*Skjuta med pistol
*Åka skidor
*Flytande spanska

Tre favorit rätter


*Spaghetti med köttfärssås
*Pasta och kycklingsallad med mangoraja
*Fläskfilé i gräddsås med potatisgratäng och fetaostsallad

Jag utmanar: 


*Alla som vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0