Baksmälla

Lördagen blev otroligt lyckad och väldigt speciell.

Började kvällen med att hämta packet på flygplatsen och slavade ut i buschen. Frida med hund kom hit och vi satt fan och groggade hela natten. Frida, ja, din käft gick i ett... Men satan va roligt det är att lyssna! Det är livsfarligt att vara med varan då vi inte har någon tidsuppfattning! Frida blev lite pumsig vid 6 tiden och jag tyckte hon var tråkig. Då slår Jossi en pling till en "vän" och sticker ut på äventyr runt 7 och styrde kosan hemåt vid 10. 3 härliga timmar sömn och jag kände mig som en prinsessa hela dagen igår!

Blev lite skumläsning så man inte är helt tappad. Känns jäkligt skönt att jag har alla böcker nu...

Imorgon är det endast en föreläsning och sedan hemåt för kontraktskrivning!

Våran nya vän Tony kom och serverade One Tree Hill på ett silverfat igår, sweet!

Kiss å bajs


Kommentarer
Postat av: Frida

Naaaw! Hjärtat. Jag vet att jag är tjötig, haha! Förlåt! Men det är jämt nu, haha! Kärlek / shibbie!

2008-02-04 @ 23:11:22
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0