Bokrean

Idag käns allt så jävla mycket deppigare, hmm, det kan inte ha att göra med att det har pisseregnat hela dagen och jag har vart dyblöt konstant? Eh jo :( Det har ändå varit en bra dag, min handledare är så bra. Kan i stort sett komma när jag vill (inte när jag vill, men hon bryr sig inte om några timmar hit och dit haha) och blir hemskickad en timma tidigare, men det spelar fan ingen roll när bussjävlarna inte passar in... Men jag kan säga som så här, det kommer bli riktigt svårt att skriva en uppgift på detta, jag kommer få hitta ett problem som egentligen inte är ett problem i praktiken, men som i det teoretiska är det! Och... Jag vet hur jag vill vara och se hur när jag är 64!

Varför kommer allt på en gång? Speciellt alla erbjudanden... Ska vi göra nåt idag? ska vi göra nåt idag? ska vi göra nåt idag? ska vi göra nåt idag? - Roligt att sålla bland vänner :S Och andra dagar är det som att hela världen gått under!

Dagens lyckobudskap:

Stora hjärtan är som stora hav, de fryser aldrig till


Haha nu har jag iaf. fått som jag velat på två punkter, härligt härligt! Det lönar sig att hata.

Bokias bokrea måste vara ett skämt. Det är ju fan dubbelt så dyrt mot internet ändå! Jag tänker shoppa mig några böcker, sånt som man annars tycker kostar för mycket, sånt man inte riktigt behöver men vill ha ändå.

Nu kommer jag inte ihåg vad jag skulle skriva mer haha.. Kan inte göra två saker samtidigt vetty!

Jag ska iaf. träffa Frida sen och handla, och ÄNTLIGEN köpa Sofie's mode.

Leona Lewis - Take a bow





Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för hjälpen på Maxi igår. :) Ta det lungt med tankarna ett tag nu. Puss

2008-02-27 @ 07:22:14
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0