Då var det dags igen!

Snart måndag, hatar söndagar. En onödig dag som bara drar ut på tiden! Idag har jag bara suttit och läst och läst och läst, känns som en evighet! Vaknade upp med en otroligt snuskig lukt av min äckligt bakfulla bror, han får skylla sig själv mohaha!

Helgen har vart bra men jag har varit så otroligt seg, pinsamt seg! I fredags var jag iaf. uppe hos syster och drack vin, bror och svåger var också med. Igår tog jag och Linn det lugnt tillsammans och fläskade i oss en massa snask och kollade på film.

Jag börjar få lite möbelstress nu, men det ordnar sig... Jag har en del ideér!

Morsan hade lagt till något kärlekstrams på datorn så det var jag tvungen att kolla in. Där kan man få sitt dagliga personliga lyckobudskap. Lite ironiskt men värt att ha med: (det var alltså mitt lyckobudskap för idag)

Den som sover med hundar stiger upp med loppor

Ska snart gå upp i min nybäddade säng och fortsätta läsa "perspektiv på skola för alla" - roligt va!!

Jag är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0