Dagens

Idag har det varit en hyfsad händelserik dag. Lyssnat på föreläsning, diskuterat, skrattat, ätit själv på McDondald´s. Jag måste ha sett jävligt mobbad ut eftersom alla glodde empatiskt . Jag satt där i ett hörn med min sallad och dricka utan sugrör, stackars mig!

Jag fick höra en jävla rolig grej av en "klassis", det blev ett rejält missförstånd.

Maria: Jag måste skynda mig, såg några P-nissar gå förbi!
Jag: Ha? Ska jag skynda mig förbi penisar?
Maria: Hahaha neeeej, P-nissar
Jag: Ja, penisar
Maria: NEJ P - N I S S A R
Jag: Men va fan menar du? Vadå penisar?..... AHAAAAA P-NISSAR!! HAHA

Kunde inte sluta skratta sen när jag gick för mig själv till bussen. Så jävla sjukt samtalsämne ;)

Dagens lyckobudskap:

Den vise lyser utan att blända andra

TJIPP

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha! Stackars dig! Klart jag ska kommentera! Om du skulle skrivit oftare så skulle jag kommenterat mer :) Oki, men du sover här nästa helg elle? Köss & kärlek!

2008-02-21 @ 20:38:52
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0