Härliga helg

Kom precis från Linn och som vanligt får man tvinga sig därifrån för att vi annars kan sitta uppe hela natten och tjöta om allt och inget. Idag hade vi båda två saker vi ville komma fram till, men började tjöta runt ämnet hela tiden så det blev inget med det. För övrigt är jag lite berusad så vi suttit och pimplat vin i ett par timmar mohaha.. Mamma ringde och sa att hon hade massa brännvin med sig till mig vilket är behövligt just nu! ;)

Så egentligen vill jag bara önska TREVLIG HELG! Som jag vet kommer gå jävligt snabbt!

Jag älskar min hund och hon är den bästa ;) Hoppas många stör sig riktigt mycket på det...

kiss å bajs

Kommentarer
Postat av: Emilia

EYY. Kan du sluuuta snacka om din jävla huund Svenne. Orka umgås med dig. :P Love you..

2008-02-04 @ 19:53:37
URL: http://privatlivoskitsnack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0