Hello sunshine

Sol idag och jag har varit på ett strålande humör. Dagen började lite stressigt då jag inte hann med bussen. Det är sportlov nu så alla sketungar ligger hemma på latsidan, då passar busschafförerna på att dra ifrån för tidigt! Detta gjorde givetvis att jag inte hann med ett seminarium! Never mind, jag har kanontjejer i min basgrupp :)

Ut på promenad med F och E i det goa vädret. Så jävla härligt, får riktig vårkänsla i kroppen. Längtar till sommaren som fan!

Sen drog jag och morsan iväg till mölndal! Sedan hem och käkade världens goaste pasta/kycklingsallad med massa gott till.

För övrigt är det inget intressant som hänt!

Mitt liv är trist.... not.... Kiss å bajs

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tackar och bugar. Niger och tiger. Haha. Det var mest den bilden på Troya när hon har boxarhjälmen. Den ee såå cool. Annars allt bra? Puss

2008-02-13 @ 23:03:16
URL: http://privatlivoskitsnack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0