Jädrans, attans, satans jävla skit!

Sofie's Mode, tror ni den funnits? NEJ. Den fanns inte nånstans på hela Ica Maxi igår, inte i pepparns, och idag på Coop så skulle hon retunera tillbaks alla ex som inte blivit sålda. NU? frågade jag - Ja, dem har ont om personal så det är därför jag fått hoppat in lite tidigare, tyvääääääääääääääääär... Asså jag e så jävla arg, jag älskar verkligen den tidningen, det är det enda jag begär på måndagar, och så är det slut! Om någon får tag på den, köp den! så får ni pengar haha!

Haft en bra dag på praktiken faktiskt. Så jävla kallt bara, haha C. hade blåa läppar när hon kom in! Nu har jag börjat komma in ungarna lite på livet och personalen är helt underbara!

Nu är det nanitime, måste fan lägga mig i tid nu när jag går upp så tidigt!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0