Jossis mode

Skön dag. Endast en föreläsning och sedan hem. Nu är klockan ca 12 och om två timmar ska jag skriva kontrakt. Blir till att läsa lite innan dess. Boken är rätt tjock så den kan nog ta ett litet tag. Jag får göra upp ett schema över dagen eller nåt. Imorgon ska jag till Mölnlyckes kommunhus och prata med min VFU-ledare kl 9 och jag hoppas att det  inte tar så lång tid, då har jag mer tid till att läsa!

Det negativa idag är att jag har en sugande känsla i magen. Allt är fel, äter jag mår jag illa, äter jag inte mår jag illa, dricker jag mår jag illa. Tror det är all stress och allt kaffe ;) Men aldrig kul att ha ont i magen...

Vädret är fortfarande kallt och ruggigt och jag har gått med vantar sedan oktober, trots att det var rätt varmt då. I vilket fall så har jag även haft långa naglar tills jag satte på jävla fejknaglar som förstört allt. Så på alla mina vantar har det gått hål i fingertoppen *trist*, ett par är glömda hos Ida och ett par har lillebror snott. Kul info haha.. Men på vägen hem gick jag för att handla nya vantar. I alla affärer har dem fått in vårkläder och rent vårmode. Det var så satans härligt att gå in i en affär där allt är vitt, rosa, gult, blått, blommigt, randigt etc. Jag fick en riktigt härlig vårkänsla och ett sjukt sug efter att shoppa. Så jag köpte mina vantar, Sofis Mode* och en kaffe och strosade runt på stan ett tag. Gick in på Hallbergs Guld och såg maaaaassa fina smycken. Jag har blivit såld på stora "moderna" silverringar. Min dramapedagog hade Göteborgs snyggaste händer så det tänker jag ta efter. MEN då ska man ju hinna shoppa smycken, kläder och annat. Får väl unna sig en dag på helgen (hmm inte denna iaf.)

* Sofis Mode var riktigt bra, massa härliga tips och jag blev glad av att läsa den. Så det kan jag rekomendera till fritidsläsning :)

Puss och Hej


Kommentarer
Postat av: Frida

Jaa! Som sagt! du e trååkigt käck! :) Pusso!

2008-02-07 @ 16:59:08
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0