L a n d v e t t e r

Yes, lördag kväll snart då. Sitter mest och inväntar tiden tills jag ska åka och hämta mamma c/o på flygplatsen. Grisarna landar från Gran Canaria och är la bruna som fan nu.

Jag ser ju inte riktigt fram mot de kommande timmarna nu, diskmaskinen har pajat så det är disk överallt, måste plocka undan all skit johanna och razmus dragit fram, ta ut nova på en promenad, dammsuga, städa bilen och duscha haha :) Trist...

Jo.... Igår när jag körde in Marvin och hans kompis till stan var det värsta olyckan på motorvägen vid mölndals bro. Det såg ut som att en bil hade sprängts. Please, bor i i USA eller? Vet inte vad som hände, har inte hittat någon artikel. Men jävlar vilket spektakel!

Härligt att lyssna på lite music... Kan starkt rekomendera: Wyclef Jean - Fast car riktigt bra!

Får hoppas F och B kommer hit ikväll då så jag slipper vara alone.. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0