Mys och fest

Fredagen var en rolig och udda dag. Jag åkte in till stan och mötte upp Anna. Skulle kolla lite kläder och shoppa presenter! Efter en shoppingtur var vi väl förtjänta av en öl. Så vi raskade in till Dubliners där Anna beställde en lyxsallad och så tog vi några glas! Sen var det hem och käka tacos och sen i bingen, har haft en riktigt hård vecka så man kan lugnt  säga att jag var trött!

Lördagen var ändå kanon. Emilia hjärtat firade hennes 20 års dag med släkt och familj och själv var man där :) Det var kanonmys med en härlig släkt. Lite dumt då jag inte visste om vi skulle äta var att jag hade tryckt i mig kinamat ett par timmar innan så jag var inte alltför hungrig när det serverades kyckling, fläskfilé, pasta/ruccola sallad med soltorkade tomater, knaperstekt bacon, oliver, fetaost, kall potatisgratäng, minibaguetter med olika sorters smör + ostbricka, cheesecake, mintkladdkaka, kaffe, chips, pop-corn, godis, öl, vin, sprit YOU NAME IT! Tack för allt.
Efter massa mingel drog vi in till stan vilket var en klass för sig... Stötte på jäkligt udda människor och jag var riktigt OJ haha! Fick ta lite hjälp av Mattsson och han lugnade mig lite, tack vännen!

Tack för att ni skålade med mig till minne av min pappa som varit död i tre år! Puss...

Idag har jag haft inläsningsdag så jag har vart "ledig". Lite trist bara att inte skrivarn funkar så det pajade ungefär halva dagen. Men jag och mor hann iaf med en långpromenad med Nova ute i solen..

Självklart kan jag inte missa ett nytt nummer av Sofis Mode. Här även med min nya favorit: Ramlösa Blåbär.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej sweetheart. Kul att du tycker det var ball. Själv var det mitt bästa födelsedagsfirande någonsin.. Hörs i veckan. Massa pussar..

2008-02-11 @ 23:17:10
URL: http://privatlivoskitsnack.blogg.se
Postat av: Frida

Haha, du e ju bara sååå käck! Puss
sweetie!

2008-02-12 @ 00:01:54
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0