Partaj

Yes, i fredas var det partaj i lokalen. Ida firade sin 20 års dag *GRATTIS* och det var verkligen skitkul.. Mådde mindre bra igår bara, fy fan! Det är sjukt, ibland kan man dricka hur mycket som helst utan att bli bakis, och tvärtom. Ibland blir man full på en mun öl och ibland kan man dricka en hel tunna!
Men det var roligt att festa med några av mina bästa. Fick pratat av mig med min kära vän O. vilket behövdes och nu är kanske det mesta sagt!

Igår träffade jag min älskade Natta, faaaaaaaaaaaan va längesen det var vi träffades. Tack för att du kom ner till mig :) Var roligt att träffa M också ;) *vissel vissel* och tack för pratstunden! Sen gick jag upp till Linn som har köpt en puppie, Rex.. Så fruktansvärt go vovve! Och som vanligt så kan man aldrig gå därifrån så jag var hemma vid tretiden.

Idag har jag vart seg, seg, seg.. ROLIGT!

Finns massor att skriva, men inget som ska stå här!

(Bilder kommer imon, datorn vill inte riktigt med sig nu)

En liten fundering bara, hur många ungar ska Angelina Jolie ha egentligen?





Kommentarer
Postat av: Frida

Rexie va ju såå go! :) Du verkade ha kul iaf trots att du blev full som ett svin. Och bara så du vet så kommer allt med skolan ordna sig! Man har alltid tusen tankar i huvudet, vad det än handlar om. Puss & kram! / shibbie!

2008-02-24 @ 20:55:22
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0