Yes

Imorgon fredag, en mycket efterlängtad dag!

Jag trivs som fisken i vattnet på min praktikplats. Och idag var jag även med C i hennes "hus" bland alla 4:e klassare. Där kan man ju säga som så att vi satt och fikade och tjötade och ungarna gjorde sitt. Nu låter det som dålig personal, men det är så det är med äldre barn, man behöver inte hänga dem i röven! Sen visade dem mig alla deras pysselgrejer, och det såg ut som köpta smycken från Guldfynd. Så självklart kunde Jossi inte tacka nej att göra ett smycke, det fick bli ett armband med vårens färger i pärlor (finns att köpa för 200:-). Nämen det är verkligen kanon.. Vill inte tillbaka till skolan haha!

Helgen då, kommer ha fullt upp. Imon kommer eventuellt N och M hit så det blir väl tjöt och lite dricka. Ska eventuellt passa lilla Biwi me så då har även Nova en kompis med hehe.. På lördag blir det hem till F då hennes man är bortrest, brudkväll med andra ord! Så jag ser fram emot morgondagen till att börja med. Det är ju inte helt fel att jag börjar 8 (egentligen 7 men man har ju som sagt en underbar handledare) och slutar 1.

Dagens lyckobudskap:

Lyckan växer på egen åker och inte i andra hagar

Demonstration av mitt armband:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0