ARRRRRG

Skrivet av Josefine 17 december 2007, klockan 17:29

Usch, nu är jag arg som ett bi...

Jag ÄLSKAR One Tree Hill, verkligen ÄLSKAR. Jag har väntat hur länge som helst på att det ska börja sändas igen. Kanal 5 slutade att sända det i April eller nåt så jag har verkligen väntat länge. Igår när jag hade vart ute med hunden och kom in satte jag av en slump på 5:an. Åååh One Tree Hill tänkte jag, hmm detta avsnittet har jag inte sett. Sen ser jag att Haley har tjock mage och att Chase den nya killen hade haft nåt trubbel med Brooke.

KANAL 5 HAR BÖRJAT SÄNDA PROGRAMMET IGEN UTAN NÅGON SOM HELST FÖRVARNING, DESSUTOM VAR DET PREMIÄR FÖRRA VECKAN.

Nu är jag så arrrrrg för jag har missat repriserna. Detta ska jag verkligen skicka in en klagan på, det borde vara olagligt att göra såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0