Citronkyckling, vitt vin och Fredag

Skrivet av Josefine 11 januari 2008, klockan 13:29

Idag ska jag tillbringa min kväll hemma hos min kära vän Ida. Hon ska laga citronkyckling till mig, antar att det blir någon pasta till det! Sen ska det drickas Black Tower och tjöta hela natten... Mycket mysigt! Hon har ju Selma hos sig, så hoppas nu inte att hon vill lämna tillbaka henne haha, är så skönt med en hund att gå ut med (vi kan inte gå ut med dem samtidigt)

Det blir dubbelt upp med god middag idag, min mamma står och lagar Tacos nu *mmmm*, får ju ha lite fredagsmys tillsammans när jag ska åka sen!

Appropå åka, fy fan va dyrt det är att åka buss. Dem har höjt varje kupong med 2,50:- så nu kostar två kuponger 25:- EEEEEEEH VAAA? Så en kupong kostar lika mycket som en liter bensin, och vad väljer man då? Bil såklart!

Glömde att skriva att jag var och hälsade på min moster som skaffat sig en labrador valp, hane, Elias! Såååååå söt :) Man blir ju tokig. Han sov i mitt knä och min famn i typ en halvtimma och lät som en människobebis....

Min hund har mens...

Pyss&Kräm


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0