Date

Skrivet av Josefine 14 januari 2008, klockan 22:23

Helgen var rolig. Fredagen började som sagt hos Ida och på lördagen var det hem till Shibbie som "tvingade" i mig öl :) I vilket fall var jag väl hemma runt halv sex på morgonen och somnade strax efter sex. Vafan har man trevligt så varför ska man avbryta det? Tack för en skitgo kväll/natt/morgon.

Idag kom mer brev från GU och nu är jag väldigt nervös. Speciellt när man läser om alla böcker man ska ha, försäkringar, medlemsskap, nollning och allt det där! Nollningen låter iof. jävligt rolig ;)

Imon ska jag på date :) Kom lite överraskat, men det gjorde det verkligen för mig med! Han verkar väldigt trevlig den där mannen så vi får se hur det går. Han pratade på rätt rejält iaf. och det är kanon bra! Slipper det bli pinsam tystnad. Så imon blir det alltså att ta en öl på något ställe och lära känna en ny kille... Snacka om att livet leker haha!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0