Efter regn kommer solsken :)

Vilken helomvändning på fredagen och lördagen. Igår var det ösregn med hård blåst. Idag knallblått på himlen och soligt. Jag blev verkligen glad i morse när jag vaknade upp.

Tog med mig Nova på en promenad. Hon är så lugn och go nu så det var verkligen härligt att komma ut. Stackarn har fått nåt i sin nos, hon nyser hela tiden och jag kan inte låta bli att jävlas. Jag lådsas att jag ska blåsa henne i ansiktet så nyser hon en gång till haha.. Vettefan vad det kan vara, noskvalster har jag hört talas om!
Efter det städade jag hela lägenheten, dammade, dammsög, skurade, plockade in och ur diskmaskinen. Och sen tog jag en go dusch haha ;) Medan vi väntade på maten.

Bror är här och vi har klämt i oss pizza. Får väl se hur kvällen slutar!

We own the night. Satan vilken bra film! Jag tycker väl den är bra bara för att Joaquin Phoenix är med, men han är riktigt duktig, så han kan göra en dålig film bra :) Men filmen var faktiskt bra och jag kan rekomendera den. Jag och Johanna hade riktigt mysit, köpte lite godis (dem nya bio-godis-påsarna var riktigt heta), dricka och lite annat krisp. Och vi fick pratat en del innan filmen. Det är ju rätt svårt att komma fram till tonåringar men igår pratade vi båda rätt rejält :) Sen när jag kom hem kom Linn ner, vi tog ut hundarna i ösregnet och sen gick jag upp till Linn och tog en öl.

Men vart är stormen undrar jag?

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, det lät som en trevlig fredag medan jag sov bort min.. Sweety. Kärlek till dig!

2008-01-19 @ 21:30:44
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0