Friday

Idag vaknade jag i hyfsat god tid. Tror det är tack vare att jag antingen stänger av min mobil eller har den på ljudlös under natten. Ibland är det inte riktigt klokt. Det ringer som om nån vore död.

Idag är det fredag som sagt och det är även premiär på "We own the night" med min älskling Joaquin Phoenix. Jag har längtat och väntat på den filmen sen i oktober ungefär, om inte ännu längre. Jag drog med mig min lillasyster ner i Joaguin Phoenix träsket (det är inget träsk, bara en lätt förelskelse) och nu ska väl vi gå på den. Lite invecklat men jag hoppas iaf. vi kan gå!  Annars går jag med min brors ex... Låter kanske konstigt det också, men det är för att göra allt så normalt som möjligt. Så ikväll blir det bio :)


image16


Nu ser läget ut som så här: Om två veckor flyttar jag till Mickan. Bor där i två månader. 1 april flyttar jag in i MIN lägenhet om jag nu får den. Så det blir två adressändringar på ungefär två månader. Lite sjukt. Men som sagt, jag måste lämna plats åt min bror.

Den veckan jag ska flytta in är jag barn och hundvakt med. Kul *NOT*

Trevlig helg...

kiss å bajs

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas verkligen att du får lägenheten! Puss

2008-01-18 @ 23:11:46
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0