God fortsättning 2008

Skrivet av Josefine 1 januari 2008, klockan 23:14

Japp då var 2007 avklarat och nu är hela världen 08:or haha... Hade en riktigt trevlig dag med massa god mat och dricka. Familj och bra vänner är ju alltid bäst! Jag var iof en torrboll som inte badade i Nilsens pool, men va fan jag är förkyld och vill inte bli sjuk. 2008 första dag har inte börjat som den borde, men det löser sig ;) Dock har den handlat om världens tyngsta kebabpizza, cola, non-stop och tjöt.

Jag sitter och kollar på resor till Magaluf, eller Palma Nova/Magaluf som det heter till mig och Natta. Vi har ju tjötat i typ 4 år på att vi ska åka utomlands men så har det inte blivit så. Nu är det dags tycker jag. 2 veckor med världens bästa barndomskompis i sol och värme, bad och drinkar, fest och god mat, och massa massa mys med kompis :) Blir helt varm när jag tänker på det... Så nu blir det till att samla på mynt och fylla spargrisen och spara sedlar! MAGALUF HERE WE COME!

Jag har köpt mig ett hemmabiosystem, ÄNTLIGEN! Men min bror. Hittade ett riktigt grymt för 2000:- Philips. Jag är verkligen helnöjd. Bra ljud och snyggt som tusan! Det är tur att man har storebröder som kan hjälpa till ändå. Jimmy hjälpte mig även att fixa ett nytt batteri till min digitalkamera som föll i poseidon på studenten haha.

Nu låter jag löjlig men jag har ett nyårslöfte för mig själv. Nu blir det till att tappa vikten, göra sig av med dem envisa kilona jag lyckades gå ner. + lite till. Måste ju trimmas till Magaluf och det är bra att börja i god tid, eller hur?!

Min livrädda älskade Nova överlevde nyår. Hon har ju en tönt till matte som kom hem och kollade till henne varje timma :P

På torsdag börjar MY DOG och jag ska se vilka dagar eller vilken dag jag ska gå dit. Kommer bli galen av alla vovvar. Tänkte pratat med alla uppfödare jag mailat. Kan ju inte bestämma vilken framtida ras jag vill ha ;) Haha...

VILL HA LISTA:

  • Systemkamera
  • Platt tv
  • bil
  • åka utomlands
  • nya kläder
  • långt hår
  • hund
  • hera
  • pojkvän
  • egen lägenhet
Det ska även bli intressant att läsa i min almanacka från förra året 21 januari eller nåt. Jag och natta skrev hur vårat liv såg ut då och skulle kolla efter ett år, samma dag och tidpunkt.

Nu ska jag titta på "I Am Legend" som jag fick av mammas date ;) En riktigt snäll man det där...

Gott Nytt År

Kommentarer
Postat av: mingla

Vet du hur man gör profilbilden större? Hade behövt lite hjälp med det liksom :). bra blogg du har förresten.

2008-01-17 @ 18:36:58
URL: http://fuckmingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0