Göteborgs Universitet

Skrivet av Josefine 18 december 2007, klockan 14:37

Idag fick jag hem ett brev av GU där det står när och var det är introduktion osv. Börjar iaf. måndag den 21 januari med en introduktion i vasa kl 9 på morran.. Och så fortsätter introduktionen den 22 och sen vet jag inte hehe. Måste skicka in mina CSN-papper. Men nu börjar det kännas verkligt :) Fan va kul det kommer bli.

Jag fick lite kalla kårar förut, fan, tänk om jag inte klarar det eller om det är svinjobbigt. Eller får en dålig praktikplats. Men det är sånt jag får ta då. Man ska ju ta dagen som den kommer som alla säger!

Idag har jag vart med min kära mor och solat på sportlife. Efter det gick vi till kållered köpstad och kollade lite och tog en fika. Handlar ju inget idag eftersom vi ska till Ullared imon. Eller joo, jag köpte 5 par trosor för 47:- (jag hade 53:- i bonus) Mamma hittade ett par byxor och skor. Men jag längtar tills imon. Då ska jag kolla på en del till lägenheten också!

Jag är ju singel, och har hund. Så varför inte köra på hundtricket? :) Jag gjorde en grej som kan verka som att jag är ett psykfall. Men jag är sån av naturen, nyfiken i en strut och en riktig snokare. Jag är medlem på ett ställe som heter  vovve.net
Där hittade jag en (jag letade inte, utan läste vad han skrivit) söt kille som hade en liten rottisflicka. Han verkade vara väldigt social och skrev ett lååångt meddelande till mig när jag bara ställt en fråga. Sen satt jag och mamma på internet och så gick jag in på spray och kollade om det fanns några desperata 20+ haha.. Och vem ser jag där, joo den killen från vovve. Jag ville ju se hans bilder men då måste man vara medlem, så... pinsamt... men... jag gjorde mig medlem på spraydate haha :) Och han var en riktig läckerbit. Sedan har vi skrivit lite på vovve häromdan skrev han att jag gärna fick lägga till honom på msn, för han ville se lite bilder på min "tomte rottis" haha... Så om han går in på msn idag kanske vi pratar lite! Fan va sjuk jag e va..

Ikväll kanske det blir ett besök hos Shibbie, beror på när morfar kommer med bilen!

Nu serveras det köttbullar med makaroner!

Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0